Kibic ma możliwość wyboru sposobu odbioru i dostawy zamówienia poprzez wskazanie w formularzu zamówienia jednej z dwóch form realizacji zamówienia – wysyłki Towaru na adres wskazany przez kibica w formularzu zamówienia lub odbiór osobisty Towaru w siedzibie Klubu. Koszt wysyłki wynosi od 14,99 zł (Paczkomat InPost) do 17,99 zł (Kurier Inpost).
Wysyłka Towaru następuje w przeciągu 24 godzin jedynie w dni robocze, za wyjątkiem produktów podlegających personalizacji. Realizacja zamówień z usługą personalizacji może potrwać do 7 dni roboczych. W nielicznych przypadkach niezależnych od Klubu np. opóźniające się dostawy towaru termin ten może ulec wydłużeniu, jednakże nie przekracza 21 dni roboczych. Wszystkie informacje na temat Twojego zamówienia uzyskasz kierując pytanie na sklep@gornik.leczna.pl. Pamiętaj o podaniu numeru zamówienia, którzy przyśpieszy udzielenie nam odpowiedzi na Twoje pytanie. W przypadku wyboru przez Nabywcę odbioru osobistego Towaru otrzyma on na podany w formularzu zamówienia adres e-mail wiadomość o gotowości przedmiotu zamówienia do odbioru.
Autopay S.A. jest krajową instytucją płatniczą nadzorowaną przez Komisję Nadzoru Finansowego (KNF) i posiada zgodę Narodowego Banku Polskiego (NBP) na prowadzenie Systemu Płatności BlueCash. Posiada certyfikat PCI DSS i działa zgodnie z normą ISO 27001. Rozwiązania Autopay spełniają wymogi branżowych regulatorów: NBP, KNF i UODO.
© 2024 Górnik Łęczna
Ten koszyk działa na platformie Imker 🛒